+30 28210 99335   +30 6944372927

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως αριθμού εργαζομένων, που παράγουν, επεξεργάζονται, αποθηκεύουν, μεταφέρουν, διακινούν τρόφιμα ή ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο, τη διάθεση τροφίμων, τη μαζική εστίαση και ζαχαροπλαστική ή είναι εργαστήρια παραγωγής ή μεταποίησης τροφίμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν όλο το προσωπικό τους που ασχολείται με χειρισμό τροφίμων, βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας.

Σε ποιους απευθύνεται;

Στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο τομέα των τροφίμων και στο προσωπικό που απασχολούν.

Ποια είναι τα οφέλη;

α) Εναρμόνιση με τη νομοθεσία

β) Παροχή ασφαλών προς κατανάλωση τροφίμων

γ) Απόκτηση ουσιαστικών γνώσεων των απασχολουμένων σχετικά με το χειρισμό τροφίμων και ειδικότερα σε θέματα υγιεινής, διαδικασιών καθαρισμού, ορθού χειρισμού και διαδικασιών παραγωγής

δ) Απόκτηση καλή φήμης της επιχείρησης

ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ Β ΜΕΡΟΥΣ

Η επιθεώρηση Β μέρους ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας αφορά τον έλεγχο και αξιολόγηση που διεξάγεται σε μία επιχείρηση ώστε να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα του εφαρμοζόμενου συστήματος διαχείρισης. Ουσιαστικά η επιχείρηση προσκαλεί ένα εξωτερικό συνεργάτη να την αξιολογήσει αναφορικά με το πόσο ορθά εφαρμόζει τις απαιτήσεις του συστήματος.

Σε ποιους απευθύνεται;

Όλες οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν κάποιο σύστημα ποιότητας, εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να επιθεωρηθούν από εξωτερικούς συνεργάτες ώστε να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα του συστήματος. Η επιθεώρηση μπορεί να γίνει και από το προσωπικό της επιχείρησης, παρόλα αυτά η παρουσία εξωτερικού συνεργάτη διασφαλίζει την αντικειμενικότητα της επιθεώρησης.

Ποια είναι τα οφέλη;

α) Αντικειμενικότητα αναφορικά με τα αποτελέσματα της επιθεώρησης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του επιθεωρούμενου συστήματος

β) Καταγραφή πιθανών αδυναμιών και προτάσεις για την επίλυση τους

γ) Μείωση του κόστους από πιθανές αστοχίες που προέρχονται από ευθύνη της επιχείρησης